"Hem ljuva hem"

Sägs det iaf. Har lite dubbla känslor när det gäller det där... 

I onsdags åkte jag iväg till timmernabben och hälsade på de gamle i husvagnen. Syster med familj var där också. Tim blev nog rätt överraskad. Men jag är tydligen bara jobbig enligt honom. Hehe. 

Det har varit fantastiskt skönt att vara hemifrån ett par dagar. Och jag åkte hemåt idag, endast för att mor och knutte skulle åka vidare söder ut. Annars hade jag gärna stannat ett par dagar till. 
Jag har sluppit alla måsten. Laga mat. Diska. Städa. Precis allt! Har hjälpt till i den mån jag blivit tillåten att hjälpa till. Jag har tyvärr inte badat. Detta pga döda fiskar som flöt runt vid stranden. Kändes sådär häftigt att ta sig ner i vattnet då. 

Kom hem idag kl 14,30 och gick i däck direkt. Något jag inte saknat är tvn och alla djuren. Pga det känns det lite påfrestande att man faktiskt inte saknat det hela. Och inte kan få det där inre lugnet. Jag har så klart saknat min man. Men ändå... 




Kommentarer
Postat av: Erika

Seriöst, döda fiskar. Mysigt. Känns som att det var en giftsjö eller dylikt!

Svar: Havet tror jag det hette :P
Josefine

2014-07-26 @ 22:22:03
URL: http://www.eriikanu.blogg.se
Postat av: Johanna

Funderat tillsammans med mamma om vi ska ta å göra om det tex en helg innan vagnen åker in för vintern

Svar: Jag ställer gärna upp :) Lidköping kanske? ;) vi har ju inte kommit dit än liksom. Haha!
Josefine

2014-08-09 @ 07:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0