Waddap

Hämtade ut mitt schampo i herromdagen, som jag inte har råd med. Men har ingen vidare lust att fortsätta tvätta håret med duschtvål. Det va SÅ SKÖNT att tvätta ur håret. Nu blir nästa problem att betala det också...
Hämtat ut mer medicin också. Det fanns inte den jag haft innan, utan samma sak fast annat namn bara. Den var betydligt mycket dyrare. Så det var tur att Linn hjälpte mig panta innan hon åkte hemåt till storstan, så jag kunde betala.

Idag har jag redigerat färdigt alla bilder på TG. Eller har snarare inte börjat innan heller för den delen. Har så svårt att göra sånt, när jag inte är ensam, eftersom den där tvn är på jämt och stör.

Min läkartid blev så klart avbokad. Så jag måste ringa på tisdag 7,30 för att be om en ny tid... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0