Suuuuck

Jag tror att min kropp automatiskt går in i någon form av matstrejk. I morse var jag illamående och mådde skit. Tog lite blåbärssoppa och golfbollen i halsen luckrades upp. Skönt! Stensov mellan 13-14. Runt 15-16 kom en kompis till mannen och hjälpte till på loftet. No more håls in the wålls! 
Så jag bakade en anskrämligt äcklig kaka. Tänkte som så att det är ju dumt att baka en god kaka. För nöjets skull. Improvisera i köket var ju inte min grej, om man säger så. Så en kakbit framåt 18 snåret ca. På loftet var de inte klara förrän runt 20. Så middag hade bestått av mer blåbärssoppa, om jag inte kommit på att vi faktiskt har hamburgare i frysen. Så, en hamburgare senare har jag nu intagit sängen med....Skallebank! Jaaaaa!!!! Trött jag blir. Hade kunnat gå med på att jag haft huvudvärk innan maten, pga matbrist. Men efter? Men huvudet och magen avlöser varann dag ut och dag in. Mitt nya liv, minsann! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0