Söndag

Idag har jag mått bättre. Inte orkat ta mig för nått direkt. Skottade snö innan. Sen varit ensam hela dagen. Så skönt! 

Var in till stan och hämtade mina papper, räkningar mm hos mamma, då fk fått för sig att jag inte ska få några pengar. Blir så trött... 

Passade på att snabbhandla också. Har nog aldrig gått så fort innan! Så jag passade på att köpa yoghurt med 2% fetthalt än 0,5% och även blåbärssoppa. Endast pga Linns reaktion över mitt val av yoghurt! Sen har hon ju rätt i det och säger, men åt det gör jag ett pruttljud!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Good girl! Nu minns jag inte exakt vad jag sa, haha, men jag vet ju hur jag skulle motivera det valet i alla fall!

2014-01-14 @ 15:37:36
URL: http://pixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0