Söndag

Extremt frustrerande att känna sig bakfull när man är långt ifrån bakfull! Igår var en riktigt bra dag. Idag är jag våldsamt trött och sliten. Illamående och crapig... 

Hade en heldag med syster och systerson igår. Tanken var att vi skulle ner på stan och sen överraska mamma. Men efter en timma på synsam, då systers glajjor krånglade, så var jag sketslut! Lekte lego med Tim inne på synsam. Energislukare! 
Köpte maaaaassa godis på hemmakväll!! Sen hem till mamma och äta semla. 
Så vi ska ta stan imorgon istället. Ska ändå hem till slätten då, och syster in till ryhov. Så vi möts i mitten. Och så får jag skjuts hem! Loves it. 

Mamma är knäpp! Hon köpte en bakmaskinmakapär till mig igår! Så nu är jag jättepepp på att baka bröd. Men jag har verkligen ingen energi! Jag vill men orkar inte. Hatar när kroppen liksom inte vill nått, när jag vill. Samarbeta, vad är det? 


Rosa är det bästa han vet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0