Onsdag

Jag trodde på allvar att det var torsdag idag. Det kändes som en torsdag. Sådär rutten man brukar känna sig på torsdagar. Man skall icke lita på den ruttna känslan! 

På lördag är jag ensam hela dagen! Tyvärr blir det inget Trollhättan i år, pga pengabrist. Känns så jäkla surt! Så mannen ska iväg och fixa annat, så jag är hemma med bo istället. Johanna och Tim undrade om jag ville leka med dom - klart! Och på måndag ska Linda ha något event i sin salong. Så jag tänkte försöka ta mig dit. Vill testa och se hur jag reagerar och så. De senaste gångerna har kroppen ballat ur och jag har mått riktigt dåligt. Men skam den som ger sig. Eller dumma mig som är envis. 
Så jag ska sova hemma mån-tis. 

Det är så mycket jag skulle vilja göra, men inte har energin till. Saker jag vill ta tag i. Men som blir ett helt projekt. Träligt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0