Crapigt värre

Dag 76936251 med illamående. Sov brutalt fantastiskt jättemycket mellan 13-14,30. När jag vaknade till så tänkte jag "åh är det natt? Vad skönt. Sova lite till då!". Sen kom jag på att det var samma dag som när jag la mig. Vad det är för dag vet jag dock inte! 

Idag har jag ätit ett mellanmål. Eller vad man ska kalla det. Käkade upp min sallad från igår, med lite creme fraîche. Och så lite chilinachos. Frukost bestod av en halv macka. Blä! Och snart blir det korvstroganoff. "Otippat" nog har jag för närvarande tappat 8 kg. Vem kunde ana att de vita små pillrena hade en sådan effekt! (Nu är det inte pga min medicin, dock)

Vc ringde innan. Rehabtanten. Jag gillar henne. Hon är så snäll och kunnig på det hon gör. Plus att hon har så mycket kontakt med fk, så hon skulle ringa dom och se varför jag inte fått några pengar. Så det har gått fort. Nu ska jag bara ha mina jädra pengar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0