Baowah!

Jag vet inte vad det är för dag. Kanske tisdag. Eller? 

Hur som. Gick upp runt 7,45 för att dricka kaffe med mannen, innan han for till jobbet. Hjälpte honom att hitta bilen. Sen ringde jag mamma och pratade lite med henne. Ringde min syster lite snabbt också. Sen blundade jag mellan 10-10,30 för ögonen gick i kors. (Med en hund på magen). Sen vid 11 ca så matade jag hunden. Sen tog jag med honom ut. Gick till soptunnan och när jag ändå var där släpade jag med honom till brevlådan. När vi var hemma igen så skottade jag snö. Bo tyckte inte alls om att jag slängde snö på honom. Sen väntade jag in mannen. Käkade frukost. Sov. Vid 16 åkte mannen till garaget och jag har yrt runt i två timmar och är nu genomsvett! Fyfan vad jag hatar att dammsuga. 

Så. Fantastiskt givande uppdatering! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0