Torsdag

Att gå upp klockan 6, känns dom okristligt tidigt och ett slag i pannan. Men för bara några månader sedan såg jag det som helt normalt. Det är inte normalt. Hade lust att strypa larmet när det satte igång. Men det var bara att masa sig upp! Sätta på kaffet. Blaska av sig lite och sen inta soffan. Ska snart resa mig upp för att göra iordning för dagen. Idag bär det av till Ullared! Mannen ska handla lite förnödenheter till sin resa till Spanien. Så då passar jag på att följa med, så klart! Likaså hans mamma. Och min mamma. Och knutte! Lär vara helt förstörd efter denna dagen. Tur att jag inte har nått imorgon. Däremot passade det inte läge med golfbollen i halsen nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0