Så trött!

Idag har varit en rövdag. Extremt sliten. Av ingen anledning. Förvisso så sover jag inte så bra om nätterna än. Det där med ny säng är rätt gött. Sitter så jäkla skönt i den. Ställbar säng är bra skit! Men man sover som en röv. Röv röv röv. Och schemat för februari ut är fullt. Blir trött bara jag tänker på det. Det sämsta som ska göras är nog lönesamtal med chefen. Hon tyckte vi kunde ses på en civiliserad miljö, så jag slipper ta mig till sjukan (var där idag dock. Dog inte). Så jag tänkte "vad bra. Då kan vi ses på briljanten!" Nej! Vi skulle ses på Ikea och ta en kaffe kl 14,30. Alltså.. Jaha. 
Men det är lika bra att bryta ihop och gå vidare och få det gjort. Och lika bra att visa nått form av intresse för jobbet. Trots att jag inte kunde bry mig mindre. För nu vill jag bara lägga mig under ett täcke och låtsas som om världen utanför inte existerar. 
När man tror att man är på väg upp, så kraschar man fortare än man hinner reagera. Och så sitter man där på avgrunden och undrar vad som hände. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0