Så kan det!

Det där med att inte göra ett skit, sket sig rejält. Höhö. 
Började morgonen med att sätta igång en maskin tvätt. När mannen åkt drog jag igång diskmaskinen. Sen skrek fåglen ett hjärtskärande skrik, så jag höll på och dö och trodde att pippin dog. Han hade fastnat med huvudet i en av kokosnötterna. Och jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Lyckades iaf sula fast bo mellan knäna, så han inte hoppade på buren. Ringde mannen, som inte svara. Men tack och lov kon pippin loss på egen hand, så jag slapp försöka ta i äcklet! Det hade nog bara slutat illa! 
Så efter det var jag väldigt klarvaken. Så jag beslutade mig för att baka! Vaniljbullar. Eller bröst om man vill det. Så goda! Och så lätta att göra! 
Ringde mamma och började lipa lite. Men som mamma körde hon med avledningsmanöver, gick väl okej iaf. Jag sa ju att det skulle bli en lipig månad... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0