In i dimman!

Ja, det är rätt tjock dimma ute. Samt i mitt huvud. Vaknade kl 4 och kunde inte somna om. Så kl 6 gav jag upp och ålade ur sängen. Tog en välbehövlig dusch, då jag inte tvättar håret sen i lördags. Man blir lite grisig av att gå hemma. Sen är det så sjukt tråkigt att duscha! Så nu ligger jag nerbäddad i soffa och funderar på att blunda en sväng. Runt kl 10 kommer Johanna och Tim på fika. Han går på dagis i huset bredvid mig, så det blir ju perfekt! Har även gått igenom mina skåp och kollat av vad jag kan behöva ha med mig hit under mina 4v. Samt plockat iordning lakan mm till alek nästa helg. Packat den lilla väskan osv. Ätit frukost! Spännande... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0