Badam

Idag har jag yrt runt som en huvudlös höna. Har inte haft energi eller ork till nått egentligen. Men var tvungen. Jag blir stressad av att veta hur mycket jag har att göra, och dessutom skjutit upp på det in i det sista. Har röjt undan på loftet. Dammsuga gör jag imorgon när det är ljus. Fick hjälp med att bli av med sängen jag haft där uppe. Ja, jag och min man sover inte ihop och folk tycker det är fruktansvärt roligt att skoja om. Men det är inte precis som att vi vill ha det så... Hur som, så ska jag sova på soffan i natt. För imorgon anländer våra nya, ställbara, sängar! Woho! 
Så efter alldeles för många år, ska vi få ordning på kaoset. Kanske! 
Jag fick order om att dammsuga idag, då mannen krossade en del av kökslampan igår, så det var väl vara att göra det då! Körde en maskin tvätt samt misslyckades med brödbaket man inte kunde misslyckas med. Ha! Vet inte vad som hände. Men det blev små stenhårda bollar. Nytt försök en annan gång! 
Imorgon ska jag sova hemma. Lägenheten är utlånad till bästa alek den 15e, så vill gärna se över kaoset som hägrar där. Vore lite elakt om hon kom dit till en lägenhet som stinker sopor och gammal disk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0