Onsdag?

Igår var jag nagelmodell på salongen min moster jobbar på. Var verkligen evigheter sedan jag hade såhär långa klor. Eller som Frida sa "på stora hotellet - tiden". Då hade jag grymt långa naglar. Nu - not so much. Tråkigt. Men en gratis gelförlägning med fransk manikyr är inte så tokigt. Frågade moster vad hon ville ha för att toppa mig. Ingenting. Så de torra topparna åkte av. Så trött på medicin som ska förstöra går och naglar sådär. Och hyn sen! 

Idag ska jag hälsa på ela. Känns som vi inte ens haft ett avbrott i vår vänskap, när vi sågs i förra veckan. Men det är preskriberat och jag tar mitt ansvar. 

Är bjuden på nyårsfest också. Första nyårsfirandet sen 06/07. Ska bli mysigt! Men det tar vi då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0