Mörkt var det här!

Det tar tydligen 2,10min att åka ner från loftet, om man väljer den sakta nivån. Fördel är att jag märker inte ett skit! Mannen hade gått upp vid 5 och lämnat mig och hunden kvar på loftet. Efter att ha retat mig tillräckligt mycket på en lampa, gick jag upp strax innan 7. Mannen åkte nyss till jobbet och jag sitter som en söndertrasad diskhandduk i soffan med kaffet. 

Igår ringde sköterskan från pcv. Hon är bra. Min läkare är bra. Trots att han snackar om kombinationer och störningar. Antagligen utredning på neuropsykiatriska någon gång. Vilket också känns bra. Då kan man få saker svart på vitt. 

Imorgon ska jag hälsa på Ela. Ibland kanske det bara krävs ett avbrott i tillvaron, eller en paus, för att så sakteligen hitta tillbaka igen. Ska försöka hinna med en sväng på stan någon dag med, och investera i födelsedagspresent till mamman. Viktiga saker det där! 

Hon och jag ska ha bakdag nästa vecka. I love saffran! 

Kommentarer
Postat av: Erki

Hoho. Tittade in här efter några år.
Hoppas du kämpar dig igenom detta, var stark och tro på det bästa. Låter inte alls som en bra tillvaro för dig..
Men kämpa på och håll modet uppe!!!

Svar: Tack 😘. Jag gör mitt bästa för att vara ovanför ytan.
Josefine

2014-12-02 @ 10:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0