Whoppa

Om 2 timmar trillar sjukpenningen in. Att man kan längta halvt ihjäl sig på de där små slantarna. Ska betala på alla mina skulder. Och köra rally med Tweety till Willys och köpa så mycket mat! Matlusten infinner sig något när man har kyl och frys full av mat. Om inte annat potatis. I love potatis. 

Har en mental To-do-list. Bör få ner den på papper, så jag slipper missa något. Morgondagens samtal blev inställt pga sjukdom. Så jag måste ringa vc och se vad jag ska göra med min sjukskrivning. 

Hur som har jag inte gjort ett skit idag. Tvättat en hel del. Sovit närmare 3 timmar. Och är redo för sängen nu. I övrigt har jag inte gjort nått. Tänker inte göra nått. Vill inte göra nått. Legat i sängen större delen av dagen också. Love it! Nu med mina 6 kuddar och 5 täcken är det svårt att inte njuta av sängen. Hähä. 

Ett dygn utan ett meltdown iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0