Minisemester

Torsdag - lördag var en sådan skön minisemester. Jag är så trött nu så jag vet knappt vad jag heter. Men det var det värt. Jag och Alexandra slog inte ihjäl varann. Trots att det är 4 år sedan vi spenderade mer tid ihop än ett par timmar. Så skönt när man funkar ihop utan problem. 

Ullared levererade också. Brände över 2000kr. Men det mesta var inte ens till mig. Så mycket av pengarna kommer komma tillbaka så småningom. Det gillar vi! 
På väg tillbaka till stugan i fredags, stannade vi på mandys diner i älvsered. Så. Jävla. God. Mat. Vi dog båda två! Så gott!!! Och så fantastisk service! 
dessutom var campingen vi bodde på himla mysig. Hamnade mitt i gösfestivalen. Billig stuga. Lagom standard. Trevlig personal. Vi lär ju lätt bo där igen! Fast då hoppas jag på en längre tur så man kan utforska stället lite. Och kanske till och med bada bland kalvarna. Höhö! 

Blåmärke på röven och ett på låret. Gott tecken på en god helg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0