Va?

Så känns det idag. Är helt väck. Huvudvärk sen igår. Redan slängt i mig 5 piller av diverse innehåll. Inte konstigt att jag inte är hungrig med tanke på alla tabletter jag stoppar i mig. Kommer nog dö i tablettform. 
Kaffet har inte varit godare än just idag. Är man trött är det extra gott på nått vis. Och peppar peppar mår jag inte illa än. Men det gjorde jag hela förmiddagen igår. Så då kanske jag slipper det idag? 

Började dagen med att ringa lönekontoret, för hon ville berätta något. Insåg när jag presenterade mig att jävlar vad rutten jag måste låta! 

Igår hade jag snabbdate med syster. Dumt att hon jobbar så sent. Man hinner inte ses så mycket. Men hon var snäll ovh kastade av mig i huskvarna i Arnes garage. Så tjötade lite skit med honom. Sen var han hygglig och kastade av mig på slätten. Och här ska jag sitta tills imorgon. Ska sitta i min bubbla och hypnotisera bort huvudvärken och dricka saft. 
Imorgon måste jag gå upp ca 4,30-5,00. För jag ska åka buss kl 6! Det har jag inte gjort sen jag jobbade. Lär vara förstörd imorgon. Totalt! Vem kom på att det är bra med en sådan tid liksom!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0