Torsdag

Kort dag på jobbet idag pga APT i Mullsjö. Innebär snabbstädning deluxe. Imorgon blir det lyxlunch med Ballex. Åker in till stan rätt tidigt. Efter detta blir det schlätten. Ska sova som en gris. Fast det vet jag att jag aldrig gör hemma ändå. Så kommer vara dödens på lördag, när det är cruising och jag ska fota. Har en fantastiskt snäll bror som hämtar mig så jag kommer fram som jag ska - eftersom han ändå ska dit.

Har promenerat alldeles för mycket för mina bens bästa denna vecka. Promenad till och från jobbet både måndag och tisdag. Plus då att man är i rörelse ett par timmar varje dag pga jobbet.

Linn tipsade om yoghurten Skyr - fantastiskt god! Så, nu tipsar jag vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0