Tisdag

Min fot mår sådär. Bättre men inte hundra. Kan gå utan att halta allt för mycket. Så imorgon blir det jobb. Inte nog med att jag pajade vänsterfoten, igår när jag var ute i boden och hämtade in hundmat, gick påsen sönder  så två frysta korvar med hundmat föll pladask på högerfoten. PÅ FOTKNÖLEN! bland annat. Gjorde förbaskat ont. Har inte undersökt blåmärket än. Det skymtade lite igår. Men varför inte ha ont på alla kroppsdelar, liksom. 

Hoppas bara jag inte har hejdlöst ont efter dessa jobbdagar, så jag orkar med Ullared på lördag. Äntligen! Men med en stram budget. Första gången jag inte får gå bananaz där inne. Och har världens kortaste shoppinglista. Känns sådär. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0