Måndag

Dagens promenad kändes som den längsta någonsin. Kändes precis som att någon höll på att dra mig bakåt hela tiden. Antagligen sängen som saknade mig så! 

Helgen har varit helt okej. Har inte shoppat som jag tänkt göra. Fick inte snarare. Så jag vet inte när jag ska lyckas ta mig tid till det nu. 
Hur som var det himla skönt att vara ledig i fredags. Sov 10timmar per natt från torsdag-söndag. Så skönt! Alla veckor borde innefatta en helg på 3 dagar. Vad glada alla skulle vara då! 

Igår var mamma och knutte förbi på tårta. Fick ett par raggisar. Av mannen fick jag en värmefilt. Som han så omsorgsfullt inhandlade på biltema i fredags när jag var med. Undra varför det är så svårt att göra detta innan på egen hand och ha sig mödan att slå in paketet... 
Värmefilten gjorde sitt iaf. Synd bara att den inte var större. Men den uppskattades av stump, så nu kanske det duger att gosa med mig med! 

Denna veckan kommer bli jobbig. På onsdag ska jag åka till slätten och måste då ha packning utan dess like. På torsdag ska jag vara på ryhov kl 8 för att sedan åka till Gränna på utvecklingsdag. Är där till fredagen och vi skulle hålla på till ca kl 15. Kommer aldrig komma hem... På lördag ska jag ha date med Linda och Thulle. Illa det lät... Men ska iaf färga fransarna och kolla över luggen. Sen blir det vin och go getters. 

Söndagen blir mest jobbig. Men det är en hel vecka tills dess! 

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha, skojar inte! Vi är roliga tanter utan innehållsrika liv! Men vi har ju iaf varandra! Puss!

2013-09-30 @ 22:46:33
URL: http://www.eriikanu.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0