Ajaj!

Igår vaknade jag med en hemsk smärta i foten. Vet inte vad jag gjort... Men sket i det och tänkte att det går över. Promenaden från bussen i Habo var olidlig. Men... Det går väl över?
Måndag - Klockan blir dags att gå upp, klättra på stegen med trasig fot kändes farligt. Klär på mig och fixar. Går ut. Halvvägs på grusvägen vill jag lägga mig ner och skrika. Får så dåligt samvete om jag ska stanna hemma eller ej, att jag skickar ett sms till bror och frågar om det är en godtagbar ursäkt.. Lallar runt lite på vägen och går i cirklar för att hoppas att jag kan walk it off. Kunde jag inte, så klart! Så jag sjukanmälde mig och haltade hem igen. Tog en Alvedon och smetade ormsalva över foten. Det gör skitont! Och jag brukar kunna jobba trots smärta. Så ja, detta retar mig lite. Förbannade fot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0