Torsdag

Känner mig helt förvirrad och totalt matt i kroppen. Inte så konstigt eftersom gårdagens matintag var totalt obefintligt, i princip. Promenaden idag var en pärs! Benen var tunga och jag trodde aldrig att jag skulle komma fram. Tänk att det ska märkas så väl när man inte ätit, hur lite energi man faktiskt har. Varför har jag inte ätit då? Ja, det kan man undra... 

Ikväll ska jag hoppa in och städa upp inför imorgon. Så jag slipper komma till jobbet imorgon helt och hållet. Vårdcentralen är så gott som stängd, så jag har 1-1 1/2 timmas jobb imorgon. Känns ovärt att gå upp tidigt för en sådan sak. Så jag gör det ikväll istället. 

Dagens arbetsdag kommer förvisso bli väldigt rörig. Men jag städade upp sjukgymnastiken igår, och den är stängd tills imorgon. Så jag behöver inte gå in där förrän på måndag. SÅ SKÖNT! Men det blir ju sällan bra när man bryter rutiner. 

Ska nog se till att jag och mannen får vårt fredagsmys idag istället. Lite färska frallor är inte fel! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0