Onsdag

Och så var den här fantastiska stunden kommen... Migrän. Trodde jag skulle falla handlöst från stegen i morse. Trodde jag skulle spy och jag trodde att jag skulle svimma. Älskar den kombinationen! Så jag blir hemma idag. Fortfarande lite lätt yr och huvudet bultar lite bara. Men det var väl på tiden. Vart skum i kroppen till och från i en vecka nu. Och haft ont. Mer än normalt. Jag undrar hur gammal min kropp tror att den är... minst 80 iaf!
Hur som så blir det iaf soffläge idag. Och vi skulle åkt och handlat för nästan en vecka sedan, vilket vi så klart inte gjort. Så möjligt att det får ske idag. Vardagen slutar inte existera för att man är dålig. Men ibland stöter jag bort tanken som kan komma "Hur mår jag, egentligen"... Hate it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0