Måndag

John blund dök upp i lördags natt och vägrar lämna mig. Hemskt trött både igår och idag. Lär ju lätt somna på soffan idag, under min fantastiska värmefilt, och snarka utav bara helvete! 

Helgen var jättebra. Så fort jag var tillbaka på ryhov på fredagen var jag lugn. Åkte ner till stan och handlade mat. Åkte hem. Lagade mat och sen soffläge hela kvällen! 
På lördagen var jag som ett ruttet ägg. Energidrycken gjorde rätt mycket nytta. 

Fortsatte lördagen i tenhult hos Linda och Thulle, och ett glas vin. Sen hamnade vi ironiskt nog på slätten hos jossan och per. Precis lagom och väldigt trevligt. 
Vi for hemåt vid 23,30 ca. Hamnade på Max för avslut och sen hem och däcka. 

Kommande helg blir lugn, vad gäller alkohol iaf, men lite kines med Ballex blir det allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0