Lördag

Det var skönt för kroppen att vila igår. Gjorde verkligen ingenting. Tog mig från Habo till norrahammar och handlade mellan bussbytena. Min skuldra dödar mig. Och det är ju så smidigt att smörja in sin skuldra. Så jag tog en slickepott! Funkade utmärkt! 

Började tänka på det där med hår. Från ingenstans. Funderar på att färga själv en gång och se vad som sker, och sen låta Linda göra vad hon vill. Förändring är kul! Och när jag sätt där och tänkte på mitt hår, så slog det mig att jag aldrig varit svarthårig. Jag har alltid tyckt att det varit så extremt. Men hur jag definierar extremt är nog en klass för sig. Grönt går bra, men inte svart. Hm. Haha! 

Idag vet jag inte vad som sker. Det visar sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0