Fredag

Älska fredagar! Inte nog med att jag slutar tidigt på fredagar, så har jag hejdlöst mycket flex att göra vad jag vill med, så jag tog och gick hem 45min tidigare. För att åka in till stan och möta upp mamman. Vi for upp till A6 och kollade skor. Älskar konceptet köp tre, betala för två. Fick ett par kängor, ett par fin skor och mamman ett par fuskconverse för 698kr. Bra deal tycker jag! Fikade lite stora mackor och handlade lite mat. Försökte hitta en bh men det sket sig. En mysig förmiddag! 

Var hemma runt 13 ca. Och jag fick min fettbomb. Mannen köpte med mat från George. Och nu sover han som en gris. Så jag har makten över tvn! Fint ska det va! 

Kommande vecka blir bra. Vc är på utvecklingsdagar så jag har inget att göra. Så ska därför jobba in fredagen och helt enkelt inte jobba då alls. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0