Söndag

Idag är jag ensam hemma. Vilket känns skönt efter den intensiva gårdagen. Mannen är i garaget till sent pga fixande med nya forden. Önskar att jag hade ork att hjälpa till. Men framöver kanske. Idag är det mest skönt att ligga i soffan och njuta av tystnaden, så länge den varar. 
Igår var det en tripp till Hjo på schemat. Hem & hobby närmare bestämt. Märktes att både jag och mamma inte varit ute på länge. Fick med lite småskit hem. Mest sötsaker. 
Köpte med fika och åkte hem och väckte mannen. Drack kaffe allihopa och tjötade lite. Sen åkte mor och knutte hem och jag kunde gått och lagt mig. Men fick lite ro i soffan iaf innan jag och mannen drog till maxi för att handla lite. Lite blir alltid mycket. Åkte hem, lagade mat, käkade och gick och la mig mellan 20-20,30. Tvärdäckade! Idag känner jag mig mest bakfull. Jag undrar hur lång tid det kommer ta för kroppen att återhämta sig. Ska till läkarn imorgon. Är nog mer nojjig över att träffa alla kollegor än själva läkarbesöket. Skulle behöva en privatchaufför imorgon känns det som. Någon som känner sig manad? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0