Onsdag

Gick upp en timma tidigare idag pga att mannen skulle börja jobba en timma tidigare. Varför går jag upp då? Jo, den bästa stunden på dagen är att dricka morgonkaffet ihop med mannen. Och har jag ingen anledning att gå upp, så går jag inte upp. Och umgås med honom är en tillräckligt bra anledning för att gå upp. 
Hjälpte honom att skrapa rutorna på bilen. Satt som berget! Hämtade in hundmat. Kollade vattnet i Boden. Matade fåglarna. Rastade hunden. Allt innan kl 8. Så allt som ska göras idag är redan gjort. Ska bara laga mat och plocka ut däcken från bilen. Effektivt! Men nu är jag rätt trött. Fortfarande lite tagen efter gårdagen. Tar tid för kroppen att återhämta sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0