Onsdag?

Börjar bli lite dagvild. Men idag har jag iaf gjort åt alla krafter som fanns. Resultatet blev att jag för 10min hoppade i säng, ögonen går i kors och jag är skittrött. 
Började dagen med en kort promenad på ca 30min med en hund som vägrar promenera. Kom hem. Duschade. Matade hunden. Kom på att jag inte ätit frukost. Så jag gjorde det runt 12 när mannen kommit hem. Glodde på tv. Lyssnade på när mannen snarkade så huset skakade. Han vaknade runt 15. Följde med honom till garaget. Kom
Hem runt 18. Lagade mat. Käkade. Resultatet blev då alltså sketslut. Och jag märker alla symptom, som jag tidigare trodde berodde på allmän trötthet, faktiskt är något annat. Ibland är det inte kul att ha facit i hand. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0