Måndag

Igår mådde jag verkligen skit piss och pannkaka. Orkade inte sitta i soffan och titta på tv. Hade ingen ork att städa. Var inte sovtrött. Men var helt förstörd! Slutade med att jag samlade ihop allt skräp, såsom gamla tidningar och kuvert. Diskade. Rakade benen (som jag inte gjort på 1 1/2månad. Så äckligt!" Och tog tag i att färga håret. Trodde inte det skulle vara så jobbigt att färga hår! Efter det så gick jag och la mig. Låg vaken i en timma. Sov en timma och låg sedan kvar en stund till. Somnade rätt tidigt igår och har sovit hela natten. Är fortfarande helt slut. 
Men idag väntar läkarbesök kl 10! Så jag beger mig från slätten kl 8,45. Undrar var detta kommer sluta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0