Lördag

Vaknade strax innan 8 idag. Mannen sover än. Så skönt! Jag har upptäckt att det är fantastiskt skönt att sitta i soffan, med tvn avstängd, och bara njuta av tystnaden. 

Huvudvärken igår lättade efter ett gäng tabletter och vila. Mannen for till garaget. Så jag fick verkligen lugn och ro - tills hunden ålade upp i soffan och la sig på mig. 
Segheten satt i hela dagen dock och framåt kvällen kom huvudvärken tillbaka. Så jag gick och la mig vid 21. Så nej, jag har fortfarande inte fått uppleva en riktigt fredagskväll, som mamma pratar om. 
Sjukt vad man kan sova mycket. Trodde att eftermiddagsluren inte behövdes mer, men jo! I need it! 

Igår käkade jag både frukost, middag och efterrätt. Undra hur denna dagen går. Önskar bara att illamåendet kunde ge upp nångång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0