Fredag

Har haft hemsk huvudvärk sen igår kväll. Sovit bra i natt, men den vill inte ge sig. Tack och lov sover mannen än, så jag får sitta i tystnad och dricka mitt kaffe. Med undantag för lite snarkningar som kommer ifrån honom. 

Igår slog jag nog alla rekord i att inte äta, igen! Bakade scones tills mannen kom hem, då vi saknade både bröd och annat roligt. Så jag käkade knappt en hel scones. Sen somnade jag. 
Vid 16 ungefär åkte vi in till stan. Mannen skulle till biltema och jag skulle hämta ett papper hos mamma. Sen stannade vi till hos kristians mamma. Och sen for vi och handlade. 
Middagen bestod av en macka och en kopp te. Jag minns inte senast jag kände hunger eller någon form av aptit. Och det är sjukt jobbigt att laga mat i ett sånt här läge och väldigt jobbigt att tvinga i sig mat. Så dom där 5kg har nog blivit mer. Tur att jag inte har någon våg i skogen, så jag slipper nojja över det! Mamma kommer bli jättearg om hon läser detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0