Torsdag

Jag dör! Parken igår drog ut på tiden mer än jag beräknat med. Plus att mannen ville äta på Burger King efteråt. Jag tackade inte nej precis eftersom jag också var hungrig. Och det var helt okej mat. Jag är inte så gla i Burger King. Men detta resulterade i att vi inte var hemma förrens efter 20 nångång tror jag. Och jag somnade väl vid 21. Knappt 6 timmar sömn och vakna med huvudvärken jag la mig med är faktiskt inte okej!
Men, det var härligt i parken och en del kändisar. Jossan fick sina bilder också. Hoppas hon blev glad. Lisa kommer och hämtar sin omgång idag.
Och idag ska jag gå och lägga mig sjukt tidigt. Och så ska jag knarka Alvedon i hopp om att huvudvärken försvinner. Och min höft är fortfarande helt fucked up. Varför har jag så ont?! Kan inte sitta eller ligga bra heller för det är sån molnande värk i hela benet. Skit är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0