Onsdag

Idag var det lite skräckfilmsfeeling över promenaden till jobbet. Riktigt tjock dimma. Disigt. Ruggigt och halvmörkt. Tack och lov inga vilda djur som försökt skrämma skiten ur mig. Bara en självgående gräsklippare som morrade. Och en groda som låg mitt i vägen och stirrade på mig. Förra veckan rivstartade en grävling 2m bredvid mig. Det gick inte så jäkla fort trots rivet innan han kom iväg och dök in i busken på motsatt sida. Jag hatar grävlingar. Dom skrämmer mig minst en gång i veckan.
Men är det inte vilda djur som stör så är det kroppen. Min höft - som var på väg att bli piggare - blev igår sämre. Promenaden hem var ingen bra idé. Men vad ska man göra när skjutsen väljer att åka hem tidigt och gå och sova. Så idag har jag sjukt ont. Nej jag tänker inte gå till läkarn. För läkare är klåpare och elaka människor. Så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0