Onsdag

Gjorde en vild chansning igår och frågade chefen om ledigt på fredag. Hon sa nej... Jag blev trött. Det hade varit gött med en ledig dag. Men jag ska fjäska för mamma, som är sjukskriven, om inte hon kan hämta mig tidigt på fredag, följa med och handla och sen dricka kaffe hemma hos mig. Ja, hemma hos mig. Det luktade apa när jag var där en snabbis förra veckan. Så jag måste städa. Det är så kul! För jag gör ju det aldrig annars. På jobbet. Hemma hos mannen. Och så hemma hos mig. Fantastiskt.

På fredag ska jag göra håret. Äntligen. Få tillbaka min lugg! Det är jobbigt med lugg - men man är sjukt mycket snyggare i lugg. Iaf jag. Men jag är ju inte så fager i övrigt. Så tur man kan göra snyggt hår iaf! Och så ska jag be om mer ljusare hår. Mer orange. Det blev så rött sist. Jag vill vara ljus och sommarfräsch. Eller nått annat roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0