Söndag

Ärligt talat - jag är så jäkla trött på det här med två boenden att jag tror jag kräks snart. Jag vet inte hur länge jag kommer orka med det är. 3år känns överdrivet länge för att hålla på såhär och det tär så jäkla mycket på kroppen och psyket framförallt. Och jag blir så trött på att inte ha det man söker på rätt plats. Skulle låna ut en kjol till syster som hon skulle testa. Var bombsäker på att den var på slätten. Då vi inte lyckas ses så ofta får man planera väl när vi ska göra det. Men vad händer? Kjolen är antagligen i Habo för jag hittar den inte. Och jag blir så trött på det här! Är den inte där vet jag inte var den är. Slarvat bort så mycket saker under dessa åren så det är sjukt. Och fått köpa dubbelt av det mesta... Vem har 2 schampoflaskor på en gång tex? Eller två deodoranter? Eller bara en sån sak som två tandborstar? Va!? Det är så otroligt tråkigt att det ska var såhär. Men jag får inte flytta in så jag får väl leva med att ett ev psykbryt big time Alabama är på ingång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0