Skärtorsdag

Första lediga dagen snart avverkad. Den har varit super! Vaknade runt 8. Gick upp 8,30. Mannen sov till 9,30 så jag fick lugn och ro på morgonen. Love it. Drog igång med musbajstvätten och jag har snart tagit mig igenom hela säcken. Städade av i köket så gott det gick. Sen runt 14 åkte vi in till la stada och slogs med all trafik. Herreminje vad bilar! Så kom tussebatong mitt i allt och skulle fram - men smarta bilar flyttar inte på sig så de genade över rondellen. Sen for vi hem igen och tog årets första utomhuskaffe på altanen. Det var nice. Sen lite matlagning och glass och tv så är det bara...skitbra. Bästa dagen på länge.
Imorgon blir det mässan och jag hoppas att vi åker till Lidköping på lördag. Men dom oddsen är inte så stora. Det visar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0