Onsdag

Så var dagen kommen. Sista arbetsdagen för denna vecka. Plus lönedag med väldigt bra lön. Så skönt. Ska iväg och bunkra mat inför helgen så man slipper tänka på sånt. Plus att vi ska upp till mässan och lämna den där helveteskartongen med alla jackor. Så tung! En skinnjacka är tillräckligt bökigt. Men 10? Kom igen...
Men det blir nog en bra påsk. Inte så mycket mässa tror jag och mer vänner. Tex Marie måste jag ha en date med. Och så blir det ev date med en Linda på måndag om hon orkar efter allt jobb.

Hade planer på att köpa ett påskägg till mannen. Men jag har inte haft möjlighet till det. Så han får klara sig utan. Alt bara köpa godis och låtsas att det ligger i ett ägg.

Mitt enda mission jag har dessa lediga dagar är att ta mig igenom all tvätt. Ren och smutsig. Resten skiter jag i. Men jag lär ju städa om jag blir lämnad ensam någon dag. Eller bara råka bli allmänt uttråkad. Sånt händer ju!

Har fått tips om en kamera nu. Den är på gränsen till väldigt dyr. Men eftersom jag ska ta på avbetalning och blundar för allt vad ränta är så går det ju an ändå. Frågan är bara om jag ska eller inte ska. Får rådfråga mammas man som är både tekniknörd och ekonomiskt lagd.

Fortsätta jobba? Okej då. Bara 6 1/2 timma kvar! Imon ska jag sova ut. Till kl 6. Minst.


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken kamera?

2013-03-27 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0