Måndag

Okej, jag är ofta trött och jag skriver ofta att jag är trött. Men idag är jag på riktigt sovtrött. Ögonen är svullna och går i kors och jag skulle på riktigt somna om jag satt ner för länge. Jag orkar inte riktigt med den här dagen tror jag. Det blev för sent igår...
Åkte hemifrån vid 17 typ. Mötte upp mannen vid maxi för en shoppingtur. Lyllos mig! Var ju så pigg på detta. Det tog längre tid än beräknat och var inte hemma förrän strax innan kl 20. Var i säng typ 20,30. Så jag har sovit 6 timmar i natt knappt. Det är väl 10timmar för lite känns det som! Så idag när jag kommer hem - om jag inte blir mirakulöst pigg - ska jag sova!!! Så inibängen! Fyfarao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0