Måndag

Och så var det måndag. Skönt med kort vecka iaf. Jobbar bara till onsdag. Sen är jag långledig! Fem dagar!!!

Helgen har varit riktigt bra. Träffat på många godingar. Nya som gamla. Mest gamla. Jättegamla. Och ångesten är total ibland. När man träffar på folk man inte sett på 10år och så visar det sig att man jobbat ihop med personens mamma... Men jag hade kul.
På resan hem plockade vi upp hunden. Sen var jag hungrig så jag fick pommes från Max. Och mannen ville ha milkshake - nähä då funkar inte maskinen. Så han tar svängen förbi donken som ligger i närheten. Nähä. Då har dom precis gjort rent sin maskin så han kunde inte få nått där heller. Så han följer suget och drar upp till donken vid A6 istället. Rundtur i stan mitt i natten.

Igår gjorde v ingenting. Kollade på massa film. Och vid kl 18 dundrade en kompis till mannen in. Jag hatar oanmälda gäster. Speciellt när dom stannar i 2 timmar och man inte har möjlighet att komma ifrån soffan för det enda man har på sig är en tröja och trosor.... Så jag satt väl gömd under täcket i 2 timmar och höll på att svettas ihjäl. Till slut verkade personen i fråga fatta hinten när jag och mannen började prata om att sova osv. Då jag ska upp kl3. Jag har inget emot oanmälda gäster om det handlar om Max 30mins besök. Men nu var det lite väl olämpligt. Tur det inte var vardag för då hade jag nog bett honom gå så fort han kom.

Tror den här dagen kommer gå fort. Har inte mycket att göra och ska hämta nyckel kl 11 borta på kommunen. Så jag går vid 10,30 tänkte jag. Jag har typ 6timmar flex så om jag går tidigare idag gör inte så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0