Fredag

Mmm fredag. Love it!
Det ska bli skönt att inte utsätta kroppen för onödiga saker. Förutom alkoholen imon då. Men min rygg har krånglat hela veckan. Min skuldra är fortfarande inte bra. Wonder why... Nej! Det kan liksom inte bli bra om man tvingas bära på tunga saker hela tiden. Senast igår var jag tvungen att följa med och hämta ett paket med skinnjackor som ska vidare till mässan. Det var ute bara någon skinnjacka - det var massor av skinnjackor. I en flyttkartong.
Och tidigare i veckan var det mer kartonger. Tunga matkassar. Plank. Jaga hund. Och så lyfta rullstolen ett par gånger i veckan också.
Och vad får jag för att jag är så snäll? Absolut ingenting.
Igår kände jag hur min högerhand började spatta och låsa sig. Så nu ska den hänga och dingla ett tag. Jag längtar så! Idag är jag sjukt less...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0