Måndag och kväll

Det där med att upptäcka att man blivit blockad på fejjan är rätt fascinerande. Kunde inte bry mig mindre, dock. Men det är alltid lika kul att göra livet surt för någon annan, så man blir blockad. Usch vilken hemsk människa jag är! Men jag klarar mig utan folk som vänder kappan efter vinden, letar problem och bara gnäller och hänger upp sig på småsaker.

I lördags åkte jag och Linn till srf över dagen. Vi var bara där ett par timmar sen drog vi hem igen. 7 år sedan vi var där sist ihop. 5 år sedan jag var där. Never igen! Jag har inte saknat fulla hårdrockare eller stanken av kiss. Tänka sig... Jag har nog blivit lite för fin i kanten för det sunkiga. Ja, jag har nog blivit liiiite vuxen! Men det var hemskt trevligt att träffa alla gamla kändisar igen. Eller ja, 4st. Haha!
Vi körde på en död grävling på motorvägen också. Det gick fort och sen dök upp från ingenstans. Jag hoppas att den lilla bilen klarade sig bra. För herregud vilken hård grävling!
Sen när vi var nästan hemma hos mig körde vi bakom en levande grävling som galopperade iväg. Dom är inte snabba - kanske därför så många blir påkörda. Logiskt tänkande. Mh-hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0