Söndag

Har haft en sån sjukt mysig dag idag. Sov till 7. Gick inte upp förrän kl 8. Stabilt! Vid ca 11,50 behaga jag mig ut i solen för att åka in till stan och möta Emelie. Vi tog en lunchdate på twin i timmar. Vidare ner till Åhléns, så Emelie kunde investera i lite strumpisar. Nödvändigt ont med det där. Sen gick vi och köpte italiensk glass på öster. Så god! Sen åkte jag hem med 16,20 bussen. Så klart samma chaufför som när jag åkte till stan...
Var hemma 17,15 och möts av en nästan sovande man. Så jag tar med hunden och går ut. Sätter mig i skuggan med jordgubbar och en cider. Så gott! Kom in nu och blev genast sjukt trött. Men jag är nöjd med dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0