Tisdag

I morse vaknade jag av att något försökte göra inbrott i min skalle. Lät det som iaf. Men det var bara en mus som tuggade på trä eller nått ca 2m ifrån mitt huvud. Så jag gick upp. Kl 03,06... Jag var på jobbet 4,19 idag.. Jag är död. Trots att jag tvärdäckade efter jobbet är jag helt slut. Fortfarande. Jag är less på dessa tider och jag är less på mörkret och jag är less på dessa hemska morgonpromenaderna. Men det är väl bara en sån period. En less period.
Jag ska träffa emf på lördag. Det ser jag fram emot! Och köpa tofflor! Det ser jag också fram emot! Och ansiktsmask tror jag allt.
Min man dödade min telefon genom att skicka onödigt långa och intetsägande sms medans jag gjorde våfflor. Den tvärdog. Totalt! Tack liksom?
Men efter mycket slit och raderande är den som vanligt. Men jag fick inte ens igång skiten. Sen stängde den av sig. Error deluxe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0