Tisdag

Natten mellan fredag och lördag sov jag sisådär 13 timmar. Vilket jag tror behövdes - för igår och idag har jag varit pigg hela dagen. Och på morgonen. Men det kommer jag säkert få äta upp imon...

I lördags när jag var och shoppade med Emelie hjälpte hon mig hitta en parfym. Hon är såndär som har garderoben full med söta klänningar och mängder av parfymer. Även kallat: Ulv i fårakläder! Så hon fick i uppdrag att hjälpa mig hitta nått gott. Och det gick jäkligt bra! Nu kommer jag inte ihåg vad den heter - men den luktade gott! Sen passade jag på att köpa ett litet kitt med rengöring till ansiktet. Clinique som Tina pratat så bra om. Den är dyr så därför har jag inte tagit mig för att köpa den tidigare. Men Tina har nämnt vid något tillfälle att den är dryg. Så jag köpte några miniflaskor för sammanlagt 300kr eller så. Och den verkar göra underverk för huden! Loves it!

Min skalle ser ut som skräp. Utväxt Alabama. Och färgskifitningarna är brutala nu. Så det är tur att jag ska till Linda på lördag!

I övrigt - habba habba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0