Söndag

Enda fördelen med att som igår vaknade sådär okristligt tidigt är att man kan gå och lägga sig tidigt och slippa att vara rastlös heeela natten. Jag gick och la mig efter 21 någon gång. Vart trött och det fanns inget att göra. Jag försökte på flera olika håll att hitta på något. Tex satt en kompis ett par hus ifrån och gjorde ingenting, varpå jag "eh.. umgås?" men det gick sig inte. Man ska göra nått "kul". Men steg 1 borde la vara att umgås då? Så kan man ta det vidare därifrån? Eller? Men men. Jag fick tyvärr inte visa upp min fantastiska frisyr Linda skapat, men den höll ändå relativt bra under natten så någon kanske kan säga att jag är snygg! Om jag fjäskar ordentligt kanske hon gör nått häftigt nästa helg när vi är iväg. Det ska bli så Skönt! Lär ju må ruttet pga sömnbrist och annat roligt, men det är kul att bo på hotell och det är kul att umgås med sina vänner.
Idag skall jag åka tillbaka till Habo. Är så otroligt opepp på att åka den biten. Speciellt om man inte har något speciellt ärende i stan eller nått så man Måste ta sig ut. Plus att det är snorkallt ute. Har inte kollat idag, men igår var det 18minus. Inte okej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0