Onsdag

Alltså... Igår var jag hemma för att jag inte kom ur sängen. Låter säkert som att jag bara var trött och lat. Men nej. Jag kommer Alltid ur sängen så länge inget känns fel. Och det kändes fel redan i måndags. Så igår var jag hemma. Men tog mig till jobbet idag. Kom inte mer än ett par hundra meter så försvann känslan i benen. Innan jag var framme hade jag tappat känsel i armar och rumpa och ansikte. Rätt kallt ute! Men när jag skulle upp kändes det fortfarande skumt i kroppen. Och jag skulle kunna sova 12 timmar idag med. Så nått är ju galet.

Kl var 03,39 när jag gick hemifrån. Så ja jag har varit på jobbet en stund. Men jag brukar passa på att brygga mitt kaffe här och ta det rätt lugnt. Städa lite - dricka lite kaffe - städa lite till. Typ. Skitskönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0