Lördag

Jag åkte hem till Norrahammar igår. Mest för att jag kände för det - men sen verkade det som en väldigt god idé med tanke på vad som dök upp i ett sms... Skitkul att få höra sånt. Jag vet att det är sant - men man vill gärna inte få det slängt i ansiktet på en...
 
Lunchade med mamman igår också. Och fick onödiga kommentrarer på Ica och sen provade jag hennes nya kläder som jag gärna ville ha med mig hem. Det fick jag inte (bara en klänning).

Var hemma runt 15,30. Fixade med posten, betalade lite räkningar, grejade i köket och drack kaffe. Tog en halv sömntablett och somnade runt 19,30. Jag hade inte behövt sömntabletten. Jag tog den mest för att verkligen verkligen få sova ordentligt. Och det gjorde jag. Vaknade första gången 5,30. Hell no tänkte jag för mig själv och låg och njöt av att inte behöva gå upp till 9. Sov inget nämnvärt. Mest tanken på att "Klockan är si och så mycket, och jag behöver inte gå upp idag" är för jefla skön.
 
Ca kl 13 ska jag träffa en av de bästa. Emelie kommer till schtan! Efter det vet jag inte vad som sker. Vi får la se. Ska försöka få tag i min kalender också...

Kommentarer
Postat av: Linn

Nån som är taskig? :O

2013-01-12 @ 23:34:42
URL: http://pixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0