Helg

Och så var vi här igen, helg. I love it! Inte för att jag har nått speciellt att göra på hela helgen, men ändå. Det är skönt att inte ha massa måsten och att jag måste göra så mycket innan kl 7 på morgonen. Enda jag gjort idag är att duscha och fått i mig lite kaffe. Jag vaknade 5,20... Heh... Låg kvar till kl 6 iaf. Men så somnade jag runt kl 20 igår så jag har ju fått min sömn.
Idag bär det av till Linda och fixa fluffet. Har sådan sjuk utväxt nu. Men det var planerat. På gott och ont.
 
Igår var nog en av de bästa dagar på länge. Det flöt på bra på jobbet och hade inte så värst mycket att göra heller. Gjorde ändringar i schemat så det stämmer nu. Åkte in till stan runt kl 12 och gjorde lite ärenden. Köpte present till Linda som fyllt år, köpte ny spegel till mannen och nya leggings till mig. Sen stampade jag bort till Alex på tattartorget och det blev flams nästan direkt. Köpte kebab och tjötade mer skit. Vi skildes åt runt kl 18 när hon skulle på bio. Så jag for hem och körde lite hemmaspa med ansiktsmask och "fotbad"... Gamla glassbyttor, foten fick nästan plats. Sen hittade jag ett badsalt jag fått av Tina i födelsedagspresent för en herrans massa år sedan. Funkade kanon! Sen blev jag trött... Och la mig innan kl 20, as you know. Bra dag, måste jag säga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0